Béatrice and Philippe seem like a normal couple. One evening, Philippe suddenly disappears from their home. After an anxious night, Béatrice finds him at his desk the following morning, as if nothing had happened. However, Philippe's behavior is strange and surprising changes plunge fragile Béatrice into paranoiac doubt: what if her husband had been replaced by another?