In a silence after yet another argument, Lou and Noa drive in a car on a small road in the middle of nowhere. Lou, upset, is in the back, crying. He drives nervously. There has been a violent interaction between them, the atmosphere is tense. They stop, Noa moves away for a few minutes, Lou disappears.