Léo, twenty five years old is a being who has lost himself. He is alone in a more and more unbearable existence by means of space and of vacuity. He is exhausted, incapable to pursue. For Léo, drugs are another means to spend this endless time which we call life. On a soft summer night in an abandoned villa surrounded with trees and with greenery, he injects a big quantity of heroine in the shape of ultimate journey with no return.