Anna is twenty-five years old and pregnant. Louis, her companion, is a math teacher. Their son, Léo, is born. After a few months they discover that Léo is deaf. Louis wants to deal with his son's disability and to ensure that Léo can lead a normal life, whereas, through her son's deafness, Anna slowly discovers the possibility of a different life and language.