Fifteen-year-old Nadia must take care of her eleven-year-old brother's education, look after the house, and continue her own studies while her mother is taking a training course at the other end of France. She is left to her own devices. When one of her classmates provokes her, Nadia blows a fuse and is expelled from school. This time there is no way around it: she must confront her mother and make some choices.