She comes back to the village where fifteen years ago she had had a brief love affair. She looks for the man and finds him. Will the emotion felt back then still be there? The man jibs at going back in time, revealing a wound never really healed. The day passes by, the light falls. At twilight, they find each other. It is the moment of truth.