At his new workplace, Aiman begins to take an interest in a 65-year-old sergeant named Rahim. Soon, it is revealed that the charismatic Rahim is actually the long-serving chief executioner of the prison. Rahim also takes notice of the principled and diligent Aiman. When Rahim’s assistant suddenly quits, he asks Aiman to become his apprentice. Aiman tells Suhaila of his new job position, but Suhaila becomes upset, as their father was actually executed by Rahim. Aiman knew this all along.