Jacques Decrey, an industrialist, finds out that his wife Gloria has a lover. Posing as a man named Berthier, he blackmails her. After a while, Decrey decides to make Yves Normand, a young unemployed actor and Gloria's lover, out to be the blackmailer. But doing so he has set off an infernal machine...