NY84 follows the adventures of three young artists in the downtown New York art scene in the early 1980s. Young and carefree, Kate, Anton, and Keith party, photograph, paint, sing, and play their way through the clubs and lofts of Alphabet City.
The party ends in 1984 when Anton and Keith contract a mysterious illness known as the “gay cancer.” We gain an intimate glimpse into their creative and emotional lives as the trio lose their youth and innocence.