When 11 young Parisian women mysteriously disappear, the police recruit Adrienne Charpentier, the friend of the latest victim, to investigate. The only thing which seems to link the disappearances is that each of the victims replied to a small ad in the newspapers. In answering a number of ads herself, Adrienne meets some suspicious individuals, but they all turn out to be innocent. Then she meets a cabaret performer, Robert Fleury, who instantly falls in love with her. Soon after marrying Fleury, she discovers damning evidence that inculpates him as the murderer of the missing women...