Paris, 1937. Winckler kills his enemy Gordon, a Chicago mobster, from the stage of a Parisian music hall, where he performs telepathy. He pays another artist, Helene, so that she tells the police they've spent the night together, which doesn't fool Callas, the police officer who investigates the murder. He hires one of his fellow officers in order to seduce Helene.