Erich von Stroheim dominates the proceedings in the French L'Envers du Paradis (Other Side of Paradise) Set in a tiny village near the Riviera, the story concerns a diverse group of has-beens and losers. Von Stroheim plays O'Hara (sic!), a sea captain who's never been to sea. The Countess (played by Denise Vernac,Von Stroheim's secretary and constant companion in real life) entertains her jaded guests by screening dirty movies. Failed writer Blaise (Jacques Sernas) is saddled with an alcoholic wife (Dora Doll). And idealistic young Violaine (Etchika Choureau) is slowly dying of tuberculosis. The lives of all these people become intertwined through a sudden -- but not unexpected -- act of violence.