Revolution is no easy thing, even for Noël, an anarchist-comical agitator and imperial troublemaker on the international pastry circuit.
And as the path is long from the great night to the radiant dawn, he may as well travel in a Cadillac.
Jean-Marc would be the first to agree. He perseveres. Jean-Marc, he's not the type of guy to give up. With him, you need to know how to be content with a lot. For ages, he's focused on direct action, but with Noël he discovers the charms of the armchair revolution.
The two buddies lead us down crooked paths, over barricades, following muses and encounters with folk sympathetic to their cause, irresistibly sucked in by the quest for a better world.