The film Les Bosquets brings the audience in a place where art and the power of image interweave. Based on the story of Ladj Ly and the performance of the ballet Les Bosquets of New York City Ballet (2014) inspired by the riots in the French suburbs in 2005, JR reveals its experience in the ghetto of Montfermeil where he created his first project, Portrait of a Generation. This film is a continuation of this ten years project, for which he uses various means of expression and narration: video archives, choreography and testimony.