Eenola roams in the mountains. She is a young woman who appears to be about twenty. She is wearing animal skins, military equipement, a skirt and a large sleeveless jacket. She hunts what she finds and eats it before making it into a trophy. Birds, rodents, wild or sick beasts. She counts the days and years which compose her wandering just as she counts her victims. It is during her wanderings that she sees a hut at the top of a hill which seems habited. She finds a man of certain age who seems to live there peacefully.