Nearly thirty years old, Victoire, the youngest of the famous Bonhomme family, and the tribe's eternally well behaved child, finally decides to free herself by discovering alcohol, sex, and... her voice. Thanks to Banjo, who sings in a bar and interprets Elvis' songs, she will manage to spread her wings by singing about discreet love and brazen sex, and leads her mother with her much to her father's and brother's discontent.