Michele Morgan plays a young ballerina named Jeanine, who falls in love with dangerously impulsive artist Pierre (Henri Vidal). When Pierre finds Jeanine in the arms of another, he shoots her. Jeanine survives, but just barely. Though her heart has been irreparably damaged, her ardor for Pierre does not cool. She returns to the ballet, in order to raise enough money to spring Pierre from prison...