Swinging like a pendulum between comedy and drama, this tale by director Henri Decoin concerns a lady lawyer with a tendency to hit the bottle. She takes on a difficult case considering her own weakness -- she is to defend a young man who has killed his alcoholic father. Challenged to the limit, in the end it is love that sees her through the hurdles. Well-acted and sophisticated, the story still does not run much below the surface of each protagonist.