On July 5th, 2011, Casey Anthony is sentenced for the murder of her five-year-old daughter, Caley. This affair was followed by millions of Americans who, since the discovery of the girl's body, assaulted the social networks to pour their fury and their incomprehension. The artist Sarah Derat was inspired by this information for her new sculpture: Burn Bitch Burn. The movie aims to be the witness of the process of creation of this work.