France is dead, this happens in Dubai or Shanghai! But Florent's Chinese dream, a young French graduate, turns into a nightmare. He is ready fir anyting to survive in the Far East. He meets Tang, a young a beautiful Chinese woman back from France, who is going to make hime a proposal.