Ludovic is a discreet, withdrawn man. Too withdrawn in fact. His wife is a first-class shrew. Together, they discover Paris for the first time. Strangely, even though he doesn't show it, Ludovic enjoys his trip. He has a lovely lover's surprise for his charming wife.