Sitting at the wheel of a classic car that once belonged to his father, a young man in search of his identity reaches back into the past to understand more about his family’s history. As he delves into his late mother’s diary, a stream of pictures emerge to bolster what he remembers and also to lay bare family secrets buried with the death of his parents. By putting a meaning on a jumble of pictures and words from a past life now available to him, will he be able to make sense of his own life?