Milena and her daughter Pauline, undocumented immigrants, risk being deported from Lasalle, a small village.
Virginie, one of the village's former inhabitants, returns to the region to take advantage of the booming real estate market in the Cévennes.
Everyone knows each other. Suspicion, rejection, solidarity? Are social ties breaking down? In four days, Milena's fate will change the peaceful life of the little valley of Salindrenque.