Marshall Antonio Carotenuto comes back to native Sorrento to take care of the local fire brigade. But since Sofia, a very nice fishmonger, occupies his native house Antonio share another home with Donna Violante, secretly fall in love with him. Sofia accepts to marry Antonio almost as a joke to make Nicolino, a traffic policeman, getting jealous. The chances for the two deloused sweethearts aren't over as it could appear.