Adriana De Mauro loves Cesar Braggi, but Cesar, honoring his father's dying wish, allows his brother, Antonio, to marry Adriana. As fate wills, Antonio dies in an automobile accident. Adriana's mourning for Antonio ends when Cesar steps in to rekindle her lust of life. Soon, Adriana begins having dizzy spells. Cesar helps her to a specialist, and the diagnosis is not good. She has an incurable disease. For the rest of their time together, Cesar woos Adriana and eventually proposes to her on a gondola. Yet, for some reason or other, Signora De Mauro, Adriana's mother, is not pleased with the relationship and argues bitterly with Cesar.