Nero is on holiday at the seaside. Poppea, Seneca and many other guests are with him. Nero is preparing a great show where he will be the star. When Agrippina, his mother, arrives with her German praetorians and decides Nero has to conquer Britain, she is asking for trouble. Many attempts of murder and poisoning will happen on the eve of his great show.