The 80-year old Nonna Sabella tries to arrange a wealthy marriage for her worldly grandson. But our hero is a bit too clever for Grandmother Sabella : he intends to wed his childhood sweetheart, and he intends to get Grandma's blessing whether she's aware of it or not.