In this comedy, a bungling gang leader and his henchmen attempt to swipe a suitcase full of loot from a soccer pool. The task seems simple enough, but the gang suffers a variety of zany mishaps before the leader finally gets hold of the money. Just as he gets it, he is arrested by the police for jaywalking.