A guitarist and drummer play a piece of rock music. The crowd moves to the rhythm of the music. A singular woman stands out amongst the crowd. The music stops after a long and powerful build-up. The woman, who has fallen to the floor, struggles against her body's inertia. Life returns to her exhausted body. The musicians pick up where they left off; the music builds again. A sound, visual and corporal paraoxysm. The woman's and the musicians' struggle to do it could continue forever.