A few very private moments during which the body becomes stitches and prostheses. A young man is in front of his mirror, he undresses, cleans scars on his stomach, removes his contact lenses, takes out his dentures, and brushes his teeth before leaving. Just a game about appearances, what is hidden and not usually seen.