April 21st, 2002. In the evening of the first tour of the presidential elections. A point of an irreparable break. One of these rare moments when we really live as History. And, regrettably, History in all its blackness. This evening was also, for some good friends, the moment chosen for a surprise party on the occasion of my birthday. The cake had a bitter taste.