A group of graffiti artists, TWE. Every day, they leave marks in the tunnels of the subway, in the streets, on the edges of the highway, the railroads: letters. These letters are a part of the landscape today. Through their actions and their debates, the crew reveals its own history, the internal current which brings them closer or separates them.