They cross snowbound Germany by car. As the man drives the boy through cities and countryside, Itvan discovers the past and the vast job of reunification now underway.
When they finally arrive in Berlin, their ways must part. Itvan watches the man leave, taking the melancholy of his existence with him. However their journey together has created an unbreakable tie between the two men. Itvan will never be the same again.