The population wavers between rebellion and resignation, and finds an outlet in ultra-violent televised fights, where participants are legally drugged. Reda, known as Arès, is a former fighter who has become a bouncer for the police. Everything will change when his sister is arrested and he must do everything to save her, and her daughters.