Alex, a sullen and emotionally troubled teenager, goes to bed after having an argument with his mother. In the middle of the night, he is awoken when a stranger enters his room through an open window. This person claims to be his brother, Jonathan, who had disappeared years earlier under mysterious circumstances. As Jonathan reveals the disturbing nature of his disappearance and the reason for his visit, Alex is faced with an unimaginable choice, and finds that nothing will ever be the same.