Following a family tragedy, Nick (Alex Pettyfer) and his apparent younger brother Sam (James Freedson-Jackson) are travelling through a desolate and remote American landscape, to an unknown destination. On the surface all seems normal, but what appears to be a simple vacation soon gives way to a dark and complex web of secrets. As relationships, identities, and realities shift in unexpected ways...