It's a part of her, as it has always been. She knows that she's not like other people, and that a great strength lies dormant inside her. Her fragility and her fearfulness have created their own barriers. But with a little courage and composure, she will manage to overcome her limits. At the bottom of the swimming pool, she will realize her potential and set out on the adventure that awaits her.