Marcel Storr was an abandoned child who became deaf after suffering from physical abuse. Nobody knew he used to paint. Can an artist who worked in secret emerge from the shadows? A film about a brilliant artist whose work straddles a line between resilience and madness, and who first gained recognition thirty-five years after his death.