Twenty-three-year-old Johanna limits the time she spends visiting her mother and thirteen-year-old sister Laura live to the odd flying visit. Since her father left, her relationship with her family has gone downhill. Returning home after a tense weekend, she meets Lou, a lonely thirteen-year-old who has run away from home. Johanna decides to take Lou in for the night.