From the Pampas to the Andes, from the Mapuche Indians to the life of villagers who sing of their nostalgia in cafes, from the world of the Gauchos to that of today's big cities... Argentina plunges us into the heart of traditional Argentine music, via a succession of choreographed tableaux retracing the country’s rich multicultural history.