To be in a couple is a utopia to be reinvented. Camille is a dancer, Thomas is a radio presenter. To forget an important audition, Camille decides to build a wooden elephant. Thomas will thus have to wait before creating with her the Union of Amourous Countries and so to give a shape to the whim the tenderness which unites them.