In the 30's, in Paris, the playboy Henri Pasquier is supported by his father, Dr. Pasquier with money and a brandy new car. When Dr. Pasquier decides to suspend the allowance and sell the car to force Henri to get a job, he leaves home and associates to a gang of car thieves. Henri falls in love for the thief Jeannette, and when they are betrayed by their boss, they decide to move to Casablanca and straight their lives.