A wealthy young heiress falls in love with an art critic whose wife has been murdered. Believing that his young mistress was guilty of this crime, the man confesses to the authorities that he was the murderer. Twenty years later, the daughter of this liaison learns the identity of her father and sets out to prove his innocence...