The aviator Pierre Vignal, victim of a storm, is soon to be forced to land in the park of a Czech castle. Its inhabitants, the Countess Elizabeth, her brother George and the doctor Massarski take care of Pierre, who's falling in love with Elizabeth. Jealous of George, he gradually learns that a sister, Helen, lives trapped in a wing of the castle. She's begging for help. Eager to save her and to run away with her, Peter causes her death in a car accident...