Francis, along with his sister Monique, make a comfortable living by dubious means. Monnique lures men into her bed, and then the pair makes the victims pay for this little guilty moment of pleasure. The maleficient duet accept to be part of a kidnapping in Spain, supposed to pay them heaps of money. The rich American's daughter is abducted, and then guarded at a painter's house, in the mountains. But things of course just don't happen the way they do...