Basile wakes up. Not at home. After a drunken night out. When the lovely Sonia arrives, gives him a coffee and starts to get undressed to continue what they had been doing all night, the dream starts. But everything changes when Basile discovers an enormous tattoo of a swastika on Sonia's back. He then tries to leave the apartment at all costs. from misundertanding to misunderstanding, Basile is going to be put hardly to the test and to finally emerge unscathed, or almost, from this adventure.