A few hours away from the fateful evening of Christmas where families like meeting (or not). Leo, the sheepish, goes to see Juliette, the tornado. This quick blow of wind visit turns fastly into a thunderstorm. Leo would like Juliette to bury the battle-axe. Juliette would like Leo to divorce.