In Cristo Rey, an impoverished neighborhood of Saint-Dominique, Haitians and Dominicans are engaged in a merciless struggle. In this turbulent social and political climate, two half-brothers, Janvier and Rudy, fight each other for the love of the same woman.
Janvier has Haitian roots. He's recruited by a gang of drug traffickers who rule over the sector. His mission is to keep an eye on Jocelyn, the younger sister of El Baca, the powerful gang leader. Rudy, whose father is Dominican, is Jocelyn's ex-boyfriend. He can't stand seeing his half-brother spending time with her and wants to win her back, no matter the cost.