Paris also has its experts ! Four scientifque police Inspectors, Col. Sterol, Leblanc et Clean, Are confronted with two cases: the disappearance of the cow Milka and the murder of a woman in the wood of Boulogne.
Split into two groups, they leave in search of the truth. According to their instinct, Leblanc and Squeaky clean quickly succeeds inacthing uo with the culprit of the disappearance of the cow and join their colleagues to support them on the manslaughter in the wood, case which seems more complex.