In this day of re-entry to Kouttab, little Amira seeks the means of gaining a few hours of more off. She has found nothing better than super glue! she sticks her hand to the balustrade out of the new wooden armchair which furnishs their small living room.
In Tunisia, Kouttab is a traditional school where some children go to learn the Koran before joining the public school.